(P) Numărătoarea inversă până la festivalul tehnologiei a început

Bucharest Technology Week a început numărătoarea inversă până la deschiderea celei de-a treia ediții.

Peste o lună, între 14-20 mai, peste 20.000 de pasionați ai tehnologiei, oameni de business, profesioniști care se instruiesc continuu, companii sau doar curioși de inovații vor avea o săptămână plină cu evenimente, produse și soluții tech.

Fun Tech Festival – Piața Universității

Dar să nu uităm că Bucharest Technology Week este și un festival al distracției, nu doar al formării profesionale.

Sunt peste 100 de companii care vin să prezinte cele mai noi tehnologii prezente și în România din industrii precum mașini electrice și hibrid, tehnologii de smart city și smart home, gadgeturi și deviceuri, imprimante 3D, soluții e-health și mobile apps.

Printre marile companii care au confirmat deja prezența în Tech Expo se regăsesc: Samsung, Microsoft, Renault, Philips Lighting precum și celebra companie românească Electromagnetica, fondată în 1930.

Dacă Business Summiturile sunt însoțite de o expoziție indoor, din incinta Athénée Palace Hilton, dedicată profesioniștilor, marea distracție va fi în expoziția de pe platoul cu statui din Piața Universității, din weekendul 18-20 mai, la care accesul publicului este gratuit pe baza înregistrării online pe www.techweek.ro.

Iată câteva produse anunțate în Tech Expo din Piața Universității:

Case inteligente pentru toată lumea

Dacă până nu demult conceptul de smart home sau, pe românește, casă inteligentă, era rezervat doar celor cu bani mulți, astăzi, aceste tehnologii au devenit și accesibile pentru mai mulți proprietari de case, dar și mai sofisticate.  Inteligența  Artificială este folosită în producerea multor electrocasnice, astfel că un cămin dotat cu IoT prinde tot mai mult teren.

Iată trei companii care vin la Tech Expo cu sisteme smart home pe care merită să le vizitați.

Ecosistemul FIBARO de casă inteligentă, ce se integrează perfect cu asistenții vocali Amazon Alexa, Apple Siri și Google Assistant, reprezintă o soluție completă de control și automatizare a locuinței. Diversitatea și flexibilitatea soluțiilor FIBARO permit folosirea controlului vocal nu doar în vederea activării de comenzi simple precum aprinderea luminilor sau reglarea temperaturii dorite, ci și pentru extinderea către scenarii complexe ce implică folosirea mai multor dispozitive. Sistemul, cel mai complet din clasa lui, compus deja din peste 40 de dispozitive, integrează deja o multitudine de branduri de top (Bose, Sonos, Bang & Olufsen sau Pioneer, în zona de sonorizare, respectiv Yale, August, DanaLock sau DSC, pe partea de securitate și multe altele). Astfel, nu va mai fi o problemă dacă veți pleca de acasă fără să încuiați ușa sau dacă cumva ați uitat o fereastră deschisă.

Prin intermediul FIBARO, fiecare casă se transformă într-un mecanism cu auto-reglare, dispozitivele electrice dintr-o locuință fiind capabile să comunice între ele, oferind astfel o gamă largă de aplicații pentru un plus de confort, siguranță și economii la electricitate și căldură.

Digitalizarea şi inovaţia reprezintă două axe cheie prin care ENGIE înţelege să ţină pasul cu evoluţia noilor tehnologii şi să-și adapteze produsele și ofertele la obiceiurile de consum actuale ale clienților. Aceste tendinţe, coroborate cu preocuparea de a oferi soluţii inteligente pentru siguranţa şi confortul locuinței, au condus la lansarea pe piaţă a unei game de produse Smart Home ce se adresează atât clienţilor cât şi non-clienţilor ENGIE.

Din această gamă face parte Safety Pack, dezvoltat în parteneriat cu Allview, care permite monitorizarea prin app  a parametrilor de siguranţă ai locuinţei. Prin senzori se monitorizează temperatura, luminozitatea, umiditatea. Sunt detectate fumul și inundațiile, dar și prezența oamenilor în raza de acoperire.

Un alt pachet este Comfort Pack, dezvoltat în parteneriat cu SALUS Controls, și dedicat confortului prin controlul de la distanță a temperaturii din locuință, ceea ce contribuie la importante economii de energie.

Tot la capitolul Smart Home intră și Casa inteligentă By-Me de la Vimar, un sistem pentru automatizarea locuinței, care asigură controlul coordonat al mai multor funcții inteligente controlate prin intermediul tastelor inteligente. De la managementul energiei: electricitate, gaze și apă, la controlul climei și al accesului (încălzire, răcire, porți, jaluzele), până la alarme tehnice: scurgeri de apă, gaz, vânt, ploaie, soare și sisteme anti-efracție, toate sunt controlabile de la distanță prin internet.

În expoziția de tehnologie din Piața Universității va fi prezent brandul olandez ALLOCACOC, adus de Durdom. Olandezii s-au impus pe piața tehnologiei prin faptul că au redesenat designul unor produse oferind utilizatorilor o nouă experiență.  Cei de la ALLOCACOC sunt cei care au venit cu ideea PowerCube, celebrele prize și prelungitoare sub forma de cub care au rezolvat un doar problemele de estetică, ci și de funcționalitate a cablurilor conectate la prize.

La Tech Expo din 18-20 mai, vor aduce un eScooter pliabil și de doar 11 kg care poate fi ușor transportat chiar și în tren, pentru că încape ușor în spațiul de bagaje. Are două niveluri de viteză și o baterie care te poate transporta până la 25 km cu o viteză de 20km/h.

Accesul la Tech Expo din Piața Universității este gratuit. Pentru a putea testa sute de soluții şi produse high-end, vizitatorii trebuie să se înregistreze online pe techweek.ro.

Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale de comunicare:

www.techweek.ro
Facebook.com/Btechweek
Facebook EventBucharest Technology Week 2018

Raiffeisen Bank este partenerul principal Bucharest Technology Week 2018

Summiturile de business din cadrul Bucharest Technology Week sunt susținute de: 

IQOS  – Innovation Summit Partner

Experis – HR Masters Summit Partner

METRO SYSTEMS  – Java Summit Partner

UiPath  –  .Net Summit  Partner

Sponsorii evenimentului sunt:  Samsung, Deloitte România, ENGIE, DigitalJob, AirMotion, Admiral Markets, Microsoft, Luxoft, Crossover Romania, Electromagnetica, InCrys, SoftOne, Cegeka, Lidl Digital, Endava, Wolf Theiss, Twispay. 

Networking & Coffee Partner: L’OR

Digital Partner – Bright Agency

Internet Partner – Viva Telekom 

Despre Bucharest Technology Week 

Concept propriu al companiei Universum Events, festivalul Bucharest Technology Week reunește, pentru al treilea an consecutiv, comunitatea tech din Capitală.

Evenimentul se desfășoară pe parcursul unei săptămâni, fiind împărțit în trei componente:

  1. Business Summits de la Athénée Palace Hilton, între 15-18 mai, unde are loc și o expoziție indoor cu soluții dedicate profesioniștilor.
  2. Expoziția din outdoor, Piața Universității, din 18-20 mai, cu intrare liberă pentru toți vizitatorii care s-au înscris online pe techweek.ro
  3. Evenimentele partenere, în zeci de locații din oraș, pe parcursul întregii săptămâni, 14-20 mai. 

Despre Universum Events

De peste 10 ani în industria evenimentelor, UNIVERSUM Events are ca fundament arhitectura de evenimente corporate.

Sub umbrela UNIVERSUM au luat formă conceptele proprii și o divizie de evenimente personalizate: MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions), axată pe evenimente de amploare pentru clienți.

Concepte proprii:

IMWorld – cea mai prestigioasă marcă a companiei, fiind în același timp și cea mai amplă expo-conferință B2B dedicată soluțiilor IT și digitale din regiune;

Festivalul Bucharest Technology Week, ajuns la a treia ediție, care mobilizează comunitatea tech din Capitală;

My Conector, o platformă online dedicată evenimentelor, care operează accesul la evenimente, de la înregistrarea online până la intrare.

Compania este reprezentatul unic în România al celei mai mari licențe de teambuilding din lume, Catalyst Teambuilding Global, deținând un portofoliu de peste 150 de concepte personalizabile pentru clienții săi.  

Despre Raiffeisen Bank

Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piața bancară din România, susține peste 100.000 de companii să-și dezvolte afacerile și este banca pe care au ales-o peste 2 milioane de clienți persoane fizice. Prin platformele digitale, 470.000 dintre clienții Raiffeisen Bank fac, anual, milioane de tranzacții în țară și în lume.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *