CASA LUX Prima platformă de amenajări din România
Westwing, retailer de produse premium pentru casă, se extinde pe piața din România

Foto: Rüdiger Wölk / imago stock&people / Profimedia

Westwing, retailer de produse premium pentru casă, se extinde pe piața din România

Este lider european pe segmentul e-commerce al articolelor pentru casă, fiind prezent în alte 21 de țări.

Retailerul german de mobilier și decorațiuni premium Westwing – care comercializează produse unor branduri precum Missoni, Gubi, Flos sau Louis Poulsen – se extinde și pe piața din România.

Potrivit informațiilor disponibile în august pe site-ul companiei, Westwing – care este lider pe piața europeană, în segmentul e-commerce al articolelor pentru casă – extinderea în România și Grecia era prevăzută pentru cel de-al treilea trimestru al anului 2025.

Până la intrarea în România și Grecia, Westwing era prezent în 20 de țări din Europa, adresându-se unui public pasionat de design și implicat în tot ceea ce ține de amenajare și de confortul casei, ca parte a stilului lor de viață.

Retailerul german are parteneriate peste 3.000 de branduri premium, dar și cu producători și distribuitori din industria de design. Printre acestea se regăsesc Missoni, Gubi, Jonathan Adler, Louis Poulse, Rosenthal, Smeg, Le Creuset, Villeroy & Boch, Martinelli Luce, Marimekko, Alessi și alții, dar are și propriile colecții de produse, proiectate de o echipă de designeri care activează la Munchen.

Cea mai recentă colecție Westwing – o colecție capsulă care include mobilier, textile, veselă și decorațiuni – a fost lansată în iunie 2025, împreună cu designerul Harry Nuriev, care a colaborat anterior cu branduri precum Valentino, Nike, Alexander Wang și Balenciaga.

Weswing a fost fondată, în 2011, de un fost editor ELLE Magazine și ELLE Decor, Delia Lachance, alături de Stefan Smalla și Tim Schäfer, Matthias Siepe și Georg Biersack (anterior la Zalando și mytheresa).

Distribuie articolul pe: