Retailerul german de mobilier și decorațiuni premium Westwing – care comercializează produse unor branduri precum Missoni, Gubi, Flos sau Louis Poulsen – va intra curând și pe piața din România. Potrivit informațiilor publice de pe site-ul companiei, Westwing – care este lider pe piața europeană, în segmentul e-commerce al articolelor pentru casă – are in plan extinderea în România și Grecia, în cursul celui de-al treilea trimestru al anului 2025. Westwing este prezent, în momentul de față, în 20 de țări din Europa și se adresează unui public pasionat de design și implicat în tot ceea ce ține de amenajare și de confortul casei, ca parte a stilului lor de viață. Retailerul german are parteneriate peste 3.000 de branduri premium, dar și cu producători și distribuitori din industria de design. Printre acestea se regăsesc Missoni, Gubi, Jonathan Adler, Louis Poulse, Rosenthal, Smeg, Le Creuset, Villeroy & Boch, Martinelli Luce, Marimekko, Alessi și alții, dar are și propriile colecții de produse, proiectate de o echipă de designeri care activează la Munchen. Canapeaua Sofia, din colecția proprie Westwing Cea mai recentă colecție Westwing – o colecție capsulă care include mobilier, textile, veselă și decorațiuni – a fost lansată în iunie 2025, împreună cu designerul Harry Nuriev, care a colaborat anterior cu branduri precum Valentino, Nike, Alexander Wang și Balenciaga. Weswing a fost fondată, în 2011, de un fost editor ELLE Magazine și ELLE Decor, Delia Lachance, alături de Stefan Smalla și Tim Schäfer, Matthias Siepe și Georg Biersack (anterior la Zalando și mytheresa). Distribuie articolul pe: