Louis Vuitton sărbătorește 170 de ani de la înființarea casei la Expo Osaka 2025, printr-o expoziție deschisă până în 17 septembrie 2025. Invitația de a călători prin moștenirea creativă a lui Louis Vuitton aduce un omagiu dialogului cultural unic și durabil pe care casa de modă îl are de mult timp cu Japonia. Organizată la Muzeul de Artă Nakanoshima din Osaka, expoziția „Călătorii Vizionare” se desfășoară pe parcursul a douăsprezece capitole tematice, detaliind evoluția Louis Vuitton prin intermediul a peste 1.000 de obiecte, dintre care 200 rezonează într-un mod specific cu Japonia, anunță LVMH, compania multinațională care deține brandul. Expoziția explorează originile Louis Vuitton în Asnières și ingeniozitatea primelor sale creații – cum ar fi cuferele cu blat plat și gențile Steamer – continuând până la superbele sale ateliere de astăzi. Acestea evidențiază o viziune unică asupra călătoriilor, combinând utilitatea și eleganța, tradiția și inovația. O întreagă secțiune prezintă legăturile profunde dintre Louis Vuitton și Japonia, ilustrate de colaborări emblematice cu Takashi Murakami, Yayoi Kusama, Rei Kawakubo și NIGO®, care celebrează dialogul artistic, dar și moștenirea comună a muncii artizanale. LVMH este unul din principalii parteneri pentru pavilionul Franței de la World Expo 2025 de la Osaka, iar Louis Vuitton este unul din brandurile care – alături de Dior – are o expoziție permanentă în pavilion pe durata evenimentului internațional. O colecție de 85 de cufere evocă tradiționala măiestrie a atelierelor Vuitton, în timp ce o doua instalație ca o sferă din cufere transportă vizitatorii într-o lume imaginară. LVMH este o prezent în Japonia de câteva zeci de ani, fiind principalul angajator francez din această țară (cu 9.000 de angajați aici și o rețea de zece magazine), care aduce grupului cam 9% din venituri. Distribuie articolul pe: