Westwing a lansat colecția de decorațiuni de iarnăUn nou showroom cu textile pentru casă Sophia a fost deschis la TimișoaraProiect de regenerare urbană pentru transformarea platformei Solventul TimișoaraPeste 11.500 de vizitatori la Festivalul de New Media Art RADAR 2025 Westwing a lansat colecția de decorațiuni de iarnă Westwing, retailer german de home & living, a lansat colecția de decorațiuni pentru sărbătorile de iarnă, disponibilă și în România odată cu extinderea retailerului pe piața de la noi. Foto: Westwing Romania Inspirată de spiritul Crăciunului, colecția combină căldura inspirată de materialele tradiționale cu motive festive noi, abordate dintr-o perspectivă modernă, pentru a construi un cadru pentru noi amintiri, cu parfum de copilărie. Această asociere între vechi și modern, în culori clasice și bogate de Crăciun, caracterizează întreaga colecție, de la suporturile pentru lumânări și până la perne sau așternuturi, urmărind să creeze o atmsferă caldă și care încorporează un pic de magie, în preajma Crăciunului. Colecția cuprinde și un calendar de Advent, decorațiune foarte populară în multe state europene și care ascunde, în spatele celor 24 de ușițe, produse de sezon semnate Westwing Collection, Georg Jensen, Ferm Living, Philippi, Broste Copenhagen, Edzard. Un nou showroom cu textile pentru casă Sophia a fost deschis la Timișoara Un nou showroom Sophia s-a deschis la Timișoara, în sistem franciză, în urma unei investiții de circa 50.000 de euro. Retailerul de decorațiuni textile pentru casă se extinde astfel pe piața din vestul țării, ca parte a strategiei de a atinge o sută de francize până la finalul anului 2026. Showroom-ul se află în centrul orașului, pe strada Gheorghe Lazăr nr. 9, asigurând clienților atât acces la gama de produse Sophia, cât și serviciile legate de aceste produse, de la consultanța gratuită privind alegerea lor și până la implementare. Proiect de regenerare urbană pentru transformarea platformei Solventul Timișoara Vechea platformă industrială Solventul din Timișoara – sit emblematic cu o istorie care începe în 1869 – se va transfroma total, printr-un proiect de regenerare urbană care implică ridicarea unei zone predominanț rezidențiale, completată de spații de retail, birouri, servicii și facilități publice integrate. Proiectul va fi aplicat în baza unui parteneriat dître Nhood, companie de servicii și soluții de real estate integrate, și Reuben Brothers, unul dintre cei mai importanți investitori imobiliari internaționali. Nhood va sprijini prin servicii de real estate dezvoltarea fostei platforme industriale, cu o suprafață de aproximativ 45 de hectare, noua zonă fiind gândită și pentru a genera un model de dezvoltare sustenabilă și rezilientă. Înființată în 1869, fabrica Solventul Timișoara a produs spirt și solvenți, având peste 3.000 de angajați, în perioada comunistă. Combinatul a fost unul dintre principalii piloni industriali ai Timișoarei și unul dintre motoarele economiei locale, până la încetarea activității, în 1998. Peste 11.500 de vizitatori la Festivalul de New Media Art RADAR 2025 Peste 11.500 de vizitatori s-au bucurat de instalații de lumină, proiecții imersive, artă generativă și performance-uri live semnate de artiști din 11 țări, în cadrul Festivalului de New Media Art RADAR 2025, de la Casa Presei, între 3 și 5 octombrie. În premieră la ediția din acest an a festivalului, au fost prezente proiecte de artă digitală premiate la festivaluri internaționale – instalații interactive de lumină, lasere, proiecții imersive și holograme semnate de artiști din 11 țări de pe 3 continente. Printre cele mai spectaculoase s-au numărat: Flux – Collectif Scale (Franța): o instalație cinetică de lumină unde linii luminoase controlate robotic se mișcă în sincron cu muzica, MIMIC – Media Tribe (International collective), care îmbină un ecran LED cu proiecții laser pentru o experiență audiovizuală imersivă, The Pledge – mots (România): o instalație interactivă care a provocat vizitatori să-și predea chipul inteligenței artificiale și să devină parte dintr-un mural digital suprarealist, Onirica() – fuse (Italia):* o experiență vizuală colectivă care a transformat 12.000 de vise reale în imagini generate de AI, Oh Lord – Guillaume Marmin (Franța): o instalație audiovizuală bazată pe imagini solare din arhiva NASA, care materializează și animează fascicule de lumină. Festivalul a avut și o secțiune specială pentru copii, unde cei mici au putut descoperi opt instalații interactive create de artiști români și internaționali, experimente de lumină și sunet, dar și workshop-uri creative. Distribuie articolul pe:
Auchan sărbătorește 19 ani cu peste 1.300 de oferte, beneficii speciale MyCLUB și cu premii de peste 220.000 lei